Peanut Butter Nutter Protein Fluff

Peanut Butter Nutter Protein Fluff | Freud and Fries

❝Are you a nutter for peanut butter?

Ik ken maar weinig mensen die niet lyrisch worden wanneer je het PB-woord laat vallen.

“Wat? Waar? KOM HIER MET DIE POT!”
“Zei er iemand pindak…” En GRIS, uit je handen.

Ik dacht dat het zo’n fitgirl-hype was, tot ik mijn collega’s ook in de weer zag met hun eigen potten Calvé en goedkopere versies. Nou wil ik niet zeggen dat mijn collega’s geen fitgirls kunnen zijn, het probleem is wel dat een van hen sowieso een man is, dus Houston, we’ve got a problem.

Pindakaas op brood. Het is lang geleden dat ik dat gehad heb. Maar ik begin direct te watertanden bij de gedachte aan een wit puntje met boter (deden jullie dat ook?) en een dikke laag pindakaas. Please stop. Afgelopen weekend propte ik nog een paar vijf rijstwafels met een dikke laag (nee, niks overdreven) pindakaas en Wheytella naar binnen. Gewoon. Omdat het niet kan.

Als soort van compensatie (of verslaving, you choose) maakte ik deze protein fluff, mét pindakaas (of in ieder geval een minder calorierijke variant ervan) en jullie reacties waren… aanwezig. Dus ik besloot gewoon een tweede Peanut Butter Nutter Protein Fluff te maken, speciaal om voor jullie het recept uit te kunnen werken (en totaal niet in eigenbelang).

Sooooo, are you a nutter for peanut butter?

Peanut Butter Nutter Protein Fluff
Print
Door:
Prep time:
Total time:
Serves: 1*
Wat heb je nodig
  • 2 bakjes ijsklontjes
  • 150 gram diepvriesbloemkool
  • 27 gram Micellar Casein (ik gebruikte vanille Micellar Casein van Body en Fit)
  • 220 ml karnemelk
  • 24 gram pindakaaspoeder
  • 8 gram pindastukjes
  • Optioneel: extra pindastukjes en extra pindakaaspoeder als topping of pindakaaspoeder gemengd met water voor een stroperige pindakaas. OF: gewoon verdunde of wat opgewarmde pindakaas!
Wat moet je doen
  1. Volg de instructies uit deze post. Voeg de pindastukjes tijdens het fluffen toe.
  2. De optionele toppings kun je naderhand toevoegen.
Serving size: 1* Calorieën: 357 Vetten: 8 Koolhydraten: 25 Vezels: 8 Eiwitten: 46
Extra
Cal: 357; v/k/e/vez: 8g, 25g, 46g, 8g.

* Let op: ik noem dit één portie omdat ik dit als één portie eet, maar de meesten krijgen nog maar een kwart hiervan op. Maak daarom voor de zekerheid de helft van dit recept of zorg dat je het met iemand (of meerdere iemanden) kan delen!

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Rate this recipe: